Szukaj

Katalog produktów
Głośniki
Wycofane z produkcji
Instrukcje PDF
Artykuły

WARUNKI GWARANCJI

1. Okres gwarancji tj. czas przez który sprzedawca gwarantuje sprawne działanie sprzętu wynosi 24 / 36 miesięcy* od daty sprzedaży.

2. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane bezpłatnie (pod warunkiem zachowania procedury serwisowej) w terminie 14 dni od dnia dostarczenia uszkodzonego sprzętu przez klienta do najbliższego autoryzowanego serwisu obsługi - wykaz znajduje się na stronie internetowej https://ldm.com.pl/pl/
UWAGA – W przypadku naprawy podzespołu importowanego termin naprawy może ulec przedłużeniu do dwóch miesięcy.

3. Naprawa gwarancyjna nie obejmuje czynności obsługi do wykonania których zobowiązany jest użytkownik we własnym zakresie i na własny koszt, na przykład: zainstalowanie sprzętu, sprawdzenie działania, wymiana bezpieczników itp.

4. Gwarancją nie są objęte:
a) mechaniczne uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady;
b) uszkodzenia i wady wynikłe na skutek:
– niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją użytkowania lub instalacji,
– niewłaściwych parametrów sieci zasilającej,
– samowolnych napraw (dokonanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby), przeróbek i zmian konstrukcyjnych,
– uszkodzenia powstałego w czasie transportu realizowanego przez klienta.

5. Uszkodzenie plomby powoduje utratę praw gwarancyjnych.

6. Jakiekolwiek poprawki w karcie gwarancyjnej powodują utratę praw gwarancyjnych.

* w zależności od wybranego sprzętu. Informacja o okresie gwarancji jest podana w specyfikacji danego produktu na stronie internetowej https://ldm.com.pl/pl/

PROCEDURA SERWISOWA / ZGŁOSZENIE SERWISOWE

1. Zgłoszenie serwisowe należy przesłać e-mailem na adres:

2. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane:
• imię i nazwisko / nazwa firmy
• dane adresowe nadawcy
• nr tel.
• nr dokumentu zakupu lub nr seryjny uszkodzonego produktu
Zgłoszenia serwisowe nie zawierające tych danych mogą pozostać bez rozpatrzenia. 

3. W wiadomości zwrotniej zostanie wysłany list przewozowy (etykieta) który należy wydrukować, umieścić w przezroczystej saszetce. a następnie całość umieścić na paczce . Jeżeli nie posiadasz takiego woreczka przyklej etykietę za pomocą przezroczystej taśmy.

• Upewnij się, że etykieta jest w całości widoczna i nie zakrywa żadnych krawędzi
• Nie pozwól, aby inne etykiety, taśma albo papiery pokrywały etykietę przesyłki
• Przy ponownym wykorzystywaniu pudełek upewnij się, że zostały z nich usunięte wszystkie stare etykiety adresowe
• Umieszczenie zapasowej etykiety wewnątrz przesyłki pozwoli ją zidentyfikować w przypadku zniszczenia albo zagubienia.
• Jeśli na przesyłce trzeba nakleić dodatkową etykietę, należy starać się nie umieszczać jej na tej samej powierzchni co etykieta adresowa.

UWAGA: Do przesyłki należy dołączyć opis usterki oraz numer telefonu do kontaktu tej sprawie.

UWAGA: Pakuj swoje paczki ze starannością i przy użyciu odpowiednich materiałów - w ten sposób pomagasz zapewnić im doręczenie w nienaruszonym stanie.

 4. Kurier pojawia się zazwyczaj po odbiór paczki w ciągu 2 dni do daty wystawienia przez nas zlecenia.

Do góry
JSN Boot template designed by JoomlaShine.com